Be brave


hola! (bild i repris)
ganska långsam dag idag. Började med att mamma väckte mig och jag kollade på klockan och den var bara 06:37, och jag fattade inte vad som va fel.. Jo, jag hade glömt att ställaaa om klockan! men sedan skolan, masssa musik och matte. Efter de va de ner på stan för attt kolla efter en jacka. Fick med mig en från bikbok och en klocka från Ur&Penn. Bränder pengar seriöst för fort, måste börja sparaaaaaaa. men nu är jag hemma och ätit lite. Om typ 20 minuter har jag en dejt med duschen. Imorgon blir det att ha idrott och sedan ha en lektion  för klass ett. (för högre betyg i idrott måste man ha en egen lektion med en klass). ja, min dag såg ut så, inte så rolig med den är som en vanlig dag helt enkelt. ha de gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0