everything changed

nu tänkte ni säkert, vad har hänt?! - joh, jag har sagt att min blogg ska bli en helt annan blogg när jag fått min systemkamera. Sååå, jag har inte tänkt på de här med bloggen och att jag fått en systemkamera, men nu händer det. Ny design, helt nya inlägg! känner mig ganska nöööjd ändå och hoppas ni kommer tycka att denna blogg är bättre.
Men saker jag lovat mig själv att göra på denna blogg är:

*Minst ett inlägg per dag

*Minst en bild per inlägg

*Så fort jag köpt nått nytt ska jag dela med mig

*Dagens snygging varje fredag

*Tävling en gång i veckan

*Dagens outfit 3gånger i veckan

*Låtinlägg varje tisdag 

De här är allt jag tänkt mig iaf, om ni vill att jag ska ha något annat med så är de bara att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0