BAL IMORRON!

Hejsan alla sötnosar!
Jag vet att jag har varit dålig på blogga och att jag säger att jag ska förbättra mig och att jag inte håller det.. För de är alltid något som kommer ivägen för de! Men shit the same just nu. Imorron är de bal, känns som en dröm. Kan själv inte förstå att jag har passerat snaaaart hela grundskolan! De är helt sjuuuukt. Men på fredag så är det skolavslutning, kommer gråta som fan för att jag kommer lämna alla underbara människor, skolan! Allting känns som ett andrahandshem för mig eftersom jag har levt i den skolan mer än mitt halva liv.. But I have to move on! En liten bild på min "promdress". Nu måste jag sooova! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0