WooopWooop

Hola guapos!
Jag vet att jag varit usel på att blogga men jag tror nu att jag kommer göra de nu faktiskt för nu kan jag gå vart som helst och blogga, för då kunde jag inte de eftersom jag kan ju inte ta med mig min data överallt bara för att blogga! Sp nu kommer de bli mer uppdateringar.. Men iaf, dagen idag har gått väldigt långsamt. Men ändå varit ganska rolig, drog ner på stan med kickillito och kolla runt lite. Igår fick jag med mig en tröja hem från bikbok för halva priset, superniiice! Tröjan ser ni på bilden. Imorron är de engelska-nationella skrivdelen.. Imorron får ni veta mer om dagen då för nu måste jag kila och kolla på bigbrother-repris! Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0